zondag 14 juni 2015

Light my fire



Wellicht hebben jullie opgemerkt dat ik de laatste dagen al eens makkelijk een bericht van ‘Gazet van Deurne’ gebruik. En misschien dat jullie dachten dat ik het mezelf wat makkelijk maakte. Of dat ik er zelfs de kantjes afliep. Nu onze hoofdredacteur zich wat heeft terug getrokken in de luwte voor een meditatie over de zin en onzin van dit aardse bestaan. Maar dat is het niet, integendeel. Ik ben de laatste dagen hard aan het schrijven. En dat komt omdat ik een eigen hyperlokale online krant begonnen ben. Een internetkrant met nieuws van Deurne. En af en toe ook van een beetje verder, want soms is het moeilijk om een lijn te trekken, denk maar aan de buurt van het vliegveld en Te Boelaer. Het is de bedoeling dat deze onlinekrant gevuld wordt met nieuwtjes die mensen vanuit Deurne en onmiddellijke omgeving insturen. Burgerjournalistiek heet dat.

Ik nodig jullie dan ook uit om alle nieuwtjes, aankondigingen en interessante tips door te sturen. Eventueel met een passende foto. (930 pixels lange zijde in landscape formaat). En denk er aan: wie schrijft, die blijft. Er is ook een bijhorende facebookpagina. Ik zou het biezonder appreciëren als jullie die 'en masse' leuk zouden vinden. En dat jullie die op jullie beurt zouden aanbevelen aan jullie contacten. Come on babies, like my fire! Alvast bedankt hiervoor.






info@gazetvandeurne.be

Foto: Dirk Laenen



Geen opmerkingen: