donderdag 19 juni 2014

Ta fête


Ik beken, ikzelf ben geen echte voetbalfan. Ik heb zo goed als geen match van de voorbereidende campagne van de Rode Duivels gezien. En ik heb eerder bij toeval naar de wedstrijd België – Algerije gekeken. Om de simpele reden dat mijn vrouw de tv had opgezet en er een gezamenlijk avondje van wilde maken.  Toegegeven, eens je kijkt, word je meegezogen in het spel. De eerste speelhelft vond ik ronduit erbarmelijk. Maar de tweede speelhelft maakte dat weer goed.

Als ik hier dan toch over het WK begin, is het om deze mooie foto te tonen. Het is Merel die zich op deze blog al eerder als ‘diehard fan’ van de Rode Duivels had bekend. Merel is leidster bij de scoutsgroep den 30 prins Boudewijn. Maar hier is zij volop bezig met de opleiding van een nieuwe generatie supporters. Het duivelinnetje in spe is de kleine Zoë. Zij zal klaar gestoomd zijn om de Rode Duivels aan te moedigen in 2018 in Rusland en in 2022 in Qatar.

Titel = officiële Rode Duivelslied van Stromae

Geen opmerkingen: