maandag 26 november 2012

Mysterious Ways



Ik doe nog eens een beroep op uw kennis van het verleden van Borgerhout, want dit is er weer zo één die ik niet kan plaatsen. Deze foto is ooit genomen in ons dorp, en ik weet niet waar. Ergens ten zuiden van de Turnhoutsebaan, als ik een ongefundeerde gok mag doen denk ik ergens rond de Erasmussteeg. Maar dat is dus maar een schot in het donker.

Weet u meer?

Update: de St-Erasmussteeg, richting Kroonstraat en helemaal op het einde zien we ook nog het hoekhuis op de hoek Kroonstraat en St-Erasmusstraat en daarnaast het hogere huis met zadeldak. Zie reactie.

uit de collectie van Hendrik Roelandt

2 opmerkingen:

Miguel zei

Dit is inderdaad de St-Erasmussteeg.

We kijken richting Kroonstraat en helemaal op het einde zien we ook nog het hoekhuis (met één verdieping en plat dak) op de hoek Kroonstraat en St-Erasmusstraat en daarnaast het hogere huis met zadeldak.

Hans H zei

Thx! update toegevoegd.