dinsdag 28 februari 2012

BREAKING: Werken Krugerpark hervat







Op 10 februari 2011 schreef Jan op deze blog het stukje BREAKING: Werken Krugerpark uitgesteld. Daarin opgenomen een stukje ambtelijke tekst dat als volgt luidde: Op de informatievergadering in november ’10 kondigden we aan dat de heraanleg van het Krugerpark zou starten begin 2011. Maar het is toch nog anders gelopen. De start van de werken is uitgesteld tot september dit jaar.

Inmiddels is het bijna maart 2012, en ja! ze zijn begonnen met het afwerken (hoop ik) van de heraanleg. Ik ben de naam van de aannemer even kwijt, maar als ik ooit mijn tuintje wil heraanleggen is hij de laatste die ik zal bellen.

Maar goed. Gisteren werd een begin gemaakt met het betonneren van het basketbalpleintje. En gelukkig was er een wakkere buurvrouw die het vastlegde. Een bewijs dat er echt wel dingen gebeuren.

foto's: Marysol Contreras diaz

1 opmerking:

TomMie zei

Hans, je bent het belangrijkste nog vergeten: Ook het terras van Bar Leon heeft nu een betonlaagje :-) Laat de zomer maar beginnen!
Mieke